Complaint: Transfer naar Male Airport

user-178716 on 17 May 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij zijn net terug van een prachtige vakantie op de Malediven (Meeru Island). Helaas zijn wij minder blij met de transfeer op de dag van vertrek. Onze vlucht vertrok om 23.00 uur vanaf Male. Volgens de reisbescheiden van Arke wordt “de transfer indien mogelijk geboekt aansluitend op uw terugvlucht”. Een dag voor vertrek bleek echter dat we al om 14.30 uur naar het vliegveld werden gebracht. Dit terwijl er om 16.30 uur en 19.30 uur ook een transfer op de planning stond.
Aangezien we geen locale vertegenwoordiging hadden op bestemming hebben wij via een reisleider van Thompson contact gezocht met Arke. Omdat het zondag was kon niemand ons antwoord geven op de vraag om eea omgeboekt kon worden.
Na zelf hier navraag voor te hebben gedaan bij ons resort bleek dat Arke bewust een boeking voor een transfer van 14.30 uur heeft gedaan. De transfer van 19.30 viel onder de nachttransfer en kostte $ 50,- per persoon.

Omdat Arke dus onbereikbaar was hebben we zelf een afweging gemaakt: 7½ uur op het vliegveld wachten (een vliegveld waar niets te doen is en je allerlei extra kosten moet maken voor eten/drinken etc) of het bedrag betalen. Omdat we ook in Dubai al 7 uur moesten wachten hebben we ervoor gekozen om onze transfer om te boeken naar 19.30 uur. Hiervoor hebben de $ 100,00 betaald.

Desired solution:

Wij willen het bedrag van $ 100,00 terug. Dit komt neer op € 77,30. Het is niet conform uw informatie dat de transfer aansluitend aan de terugvlucht geboekt is. Deze mogelijkheid was er wel.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 3 juni 2013 een schriftelijke reactie gestuurd aan de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of