Complaint: Transfert van hotel naar luchthaven

user-97380 on 17 April 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij verbleven in Tenerife van 5tot 13april.
Op 12e april hadden wij nog steeds geen nieuws wanneer wij zouden worden opgehaald aan het hotel voor de terugreis. Wij hebben zelf tot 4x toe moeten bellen naar het kantoor, op de openingsuren, alvorens gehoor te krijgen. Uiteindelijk werd ons gemeld dat wij op 13 april om 19.35u zouden opgehaald worden met de bus om naar de luchthaven te gaan.
Om 19u55nog niemand gezien, geen gehoor op beide telefoonnummers, dus hebben wij zelf een taxi genomen naar de luchthaven. Wij hebben daarvoor 24 euro betaald. Dus extra kosten gemaakt, naast een reeds duur betaalde reis …

Desired solution:

Terugbetaling taxi kosten : 24 euro

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 19 april 2012 een schriftelijke reactie naar de klant gestuurd. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of