Complaint: upgraden vlucht

user-92853 on 25 March 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb tijdens onze vakantie op gran canaria via uw personeel/begeleiders ter plekke onze terugreis laten upgraden van comfortklasse naar premium-comfort.
Bij het inchequen zijn we echter als comfort-klanten ingechequed. Ik heb ruim voor de start gemeld dat we premium comfort geboekt hadden, maar daar werd niet naar geluisterd door het personeel. Ik moest niet lastig doen en maar bewijzen dat ik premium-comfort had, bij hun was dat niet bekend. Pas nadat we een uur of zo gevlogen hadden(we mochten niet eerder van de stoel af)kon ik het bewijs laten zien van de upgrading. Daarna kregen we andere stoelen toegewezen en die zaken werden geregeld, die bij premiujm-comfort behoren. Enn simpel excuus kon er niet af. Terwijl gemeld werd dat er drie balies waren voor het inchequen, bleek er maar 1 balie bezet te zijn, hetgeen tot chaos en wachttijden geleid heeft die niet normaal kunnen zijn (tot 2 uur hebben sommigen in de rij gestaan)Ook zijn onze koffers niet in de premium-ruimte terecht gekomen. Al met al een heel vervelend einde voor ons van een mooie vakantie. Ik hoop de volgende keer op een beter nakomen van de afspraken van jullie kant
met vriendelijke groet,
Jan Wibbelink

Desired solution:

Zoiets kan niet meer opgelost worden in onze richting, maar u kunt het inchequepersoneel,(want daar ligt de fout) beter scholen op de gebieden effectiviteit, vriendelijkheid en efficiency en ik ben gaarne bereid een dergelijke training te geven

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 30 maart 2012 een schriftelijke reactie naar de klant gestuurd. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of