Complaint: valse informatie

user-198011 on 09 September 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

we hebben tijdens inchecken te horen gekregen dat er geen premium comfort zou zijn en onze geld terug zouden krijgen daarvoor een formulier gekregen maar wat blijkt tijdens instappen in het vliegtuig dat er wel premium comfort was en er nog 2 stoelen vrij waren hoe is dit mogelijk wij voelen ons echt belazerd en nu maar wachten wanneer je je geld terug krijgt weten ze wel wat ze doen en wat ze zeggen

Desired solution:

wij willen excuses en ik wil geen 8weken wachten op mijn geld ik moet toch ook direct betalen en dat moet volgens het papier dat we hebben gekregen via het reisbureau inleveren en die is op de hoogte gesteld helaas hebben wij via internet geboekt hoe nu verder arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is een correctie in de boeking van de klanten gezet in verband met de betaalde toeslag. Vriendelijke groet, Arke

All complaints of