Complaint: Vertraging 3.5 uur

user-201531 on 28 September 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 9-9 heb ik gevlogen met OR 233,waarbij ik 3.5 uur vertraging heb opgelopen. Hierdoor zou ik wettelijk 400 euro schadevergoeding moeten krijgen. Het vliegtuig was kapot, daarna was mijn vliegtuig overtankt waardoor er weer brandstof verwijderd moest worden. Er moesten verplicht passagiers met een ander vliegtuig mee. Toen dit niet lukte werden alle koffers uitgeladen en gingen die met een ander vliegtuig mee. Ik maakte nog een niet geplande tussenlanding en 3.5 uur later dan gepland kwam ik aan op bestemming (midden in de nacht). Ik vond de informatie op het vliegtuig zeer matig en heb het idee gehad dat ik flink voor de gek ben gehouden. Door de late aankomst heb ik ook niet veel aan mijn eerste vakantiedag gehad. Erg jammer. Ik zou graag mijn 400 euro tegemoed zien.

Desired solution:

Een net antwoord van Arkefly en 400 euro schadevergoeding

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 16 oktober 2013 een schriftelijke reactie gegeven aan de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of