Complaint: vertraging

user-77602 on 21 February 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ook wij zaten op de vertraagde vlucht naar Bonaire or375
Na 2uur vertraging gingen we weg Na 3 uur onderweg te zijn melde de gezagvoerder dat we vanwegge een mogelijke storing aan 1 van de motoren terug naar Amsterdam gingen daar dit euvel niet kon worden gerepareerd op bonaire of aruba
Op schiphol kregen we 2 blaadjes uitgereikt en werd er gezegd dat als je een annuleringsverzekering had je daar de verloren dag moest claimen???
Maar er werd daar geen melding gemaakt van de 600euro pp die je ven arkefly kan claimen dit moet je zelf uitzoeken
En dat we de volgende dag mischien zouden vertrekken Want het was een kleiner vliegtuig dus niet iedereen naar Bonaire kon mee
Het hotel waar we werden opgevangen was voor de rest goedgeregeld
Alleen krijg je de volgende dag bij de balie een voucher om te ontbijten op schiphol
van 6.50 is aardig van arkefly maar met de prijzen op schiphol mag je blij zijn als je er 2 koppen koffie voor kan krijgen

Desired solution:

Dat arkefly de kosten van het reserveren van de stoelen terug boekt
En dat ze die 600euro pp zonder dat je er moeite voor hoeft te doen storten
en z.s.m

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben de klant op 21 maart 2012 een schriftelijke reactie gestuurd. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of