My complaint:
Wij hebben geboekt met een terugreis op 28 augustus en vertrekken dus 29 augustus snachts om 1.10. Eén dag te laat dus en met als gevolg dat we met een kind van 3 en 6 jaar van af 12 uur smiddags hotelloos zijn. Mijn dochtertje van 3 jaar niet haar middagslaapje kan doen en ook nog eens savonds niet naar bed kan en snachts het vliegtuig in moet. Ook voor mijn zoontje is het natuurlijk een erg lange hotelloze dag. Van het reisbureau krijgen we het advies om evt een dag eerder naar huis te gaan of een dagkamer bij te boeken in het hotel. Maar aangezien het hotel vol zit, kan het hotel ons dit niet garanderen. (zelf met ze gemaild). Een dag eerder is ook erg zonde, want onze aankomst is ook al een dag te laat. (aankomst snachts) En de prijs van de reis voor 2 weken hebben we lang voor moeten sparen. Als wij naar de algemene voorwaarden vragen, kunnen ze ons niet laten zien dat we een dag te laat mogen vertrekken.Alleen bij wijziging vd vlucht, maar na ons weten gaat er op 28 augustus helemaal geen vlucht. Alleen op de 27ste en 29ste. Er hebben al heel wat mailtjes en telefoontjes plaats gevonden. Onze vakantie voorpret is alleen maar verdriet ivm met het welzijn van onze kids en vooral van onze jongste van 3 jaar.
Desired solution:
Het liefst zouden wij de volgende dag terug gaan, 29 augustus met de vlucht van smiddags. Is er geen plek in het hotel, laat ons dan voor 1 nacht overnachten in een ander dichts bij zijnd hotel of appartement. Dit lijkt mij heel redelijk!