Complaint: Vertrektijden

user-101742 on 08 May 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 08 januari 2012 heb ik via Arke.nl een vakantie geboekt naar Tenerife voor 10 dagen (25-06 tot 04-07). De vertrektijd vanaf Amsterdam was om 07.00 uur `s ochtends en terugvlucht vanaf Tenerife was om 19.40 `s avonds, daarom heb die boeking gekozen en die datum, want we willen volledige 10 dagen hebben voor onze vakantie (ik heb het toen nog uitgeprint).
Zodra betaling verwerkt was, kreeg ik gelijk een andere vertrektijd vanaf Amsterdam (15.00 uur). Ik heb gelijk gebeld, kreeg ik te horen dat de tijden kunnen aangepast worden tot 3 weken voor het vertrek.
Ik weet dat de vertrektijden kunnen veranderen, maar niet in plaats van 07.00 uur `s morgens naar eind van de middag. Ik vind dat klanten misleiding en het scheelt een dag van mijn vakantie.

Desired solution:

Ik wil graag mijn geboekte vertrektijdentijden aanhouden, dat ik mijn volledige 10 dagen vakantie zou hebben, ook volgens jullie aangegeven tijden bij de boeking.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 9 mei 2012 telefonisch contact opgenomen met de klant. Arke, Afdeling Klantenservice

All complaints of