Complaint: vervangend resort

user-196475 on 30 August 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ons resort in zanzibar is 26-08-13 afgebrand. Paradise beach resort.wij hoorden dit via de media.We kregen hierover 3 dagen later bericht na zelf al gebeld te hebben en gemaild. Tot onze grote verbazing kregen ee een ander resort aangeboden maar waar we zelf een bijdrage aan moest dragen. Dit is niet het soort resort wat wij in gedachten hadden en hebben sommige voorzieningen niet zoals gratis en wifi etc. Door alle stress en onzekerheid over onze reis hebben we ons er maar bij neerglegd en het bedrag wat we bij moesten betalen betaald. Wij vinden het erg jammer hoe het is gegaan en hadden niet verwacht dat wij bij moesten gaan betalen voor al een dure lange reis in zanzibar. Wij boeken al 6 jaar minstens 2 keer per jaar bij Arke en vindenhet jammer als er dan overmacht voor allebei de partijen is dat wij bij moeten betalen. Wij besluiten dan ook om zo geen vakanties meer te boeken bij arke. Wij verblijven op dat resort van 8 September t/m 30 september

Desired solution:

Onze extra eigen bedrage niet te hoeven betalen en gratis wifi erbij krijgen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 6 september telefonisch contact gehad met de klant. Vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of