Complaint: Vliegtijd

user-119439 on 04 August 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In januari een 9daagse reis geboekt naar Turkeye.0p de site van Arke stond dat we 26-07-2012 om 05:00 zouden gaan vliegen.Toen we de E-tickets 21dagen van te voren konden uitprinten bleek dat de vluchtijden waren veranderd.We vlogen nu om16:00 uur in de middag (met een vertaging van ongeveer een halfuur) Aankomst in Bodrum airport was om 21:30 nadat we de reis met de bus naar het hotel vervolgden waren we om 23:00 aangekomen op de plaats van bestemming. Nu bleek dat we ook op de terugreis ook een vroege vlucht hadden we werden op 03-08-2012 om 07:30 opgehaald met de bus en vlogen om 10:40 terug naar Amsterdam.Wij hebben een 9daagse reis geboekt maar ik vindt dat ik er maar 7 dagen ben geweest. Dhr.Onck reserveringsnummer BCNWVJ

Desired solution:

Zet er geen vliegtijden neer als je deze niet kunt waarmaken.En een dag van de totaal reiskosten terug geven zou niet misstaan.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 6 augustus een schriftelijke reactie gestuurd naar de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of