Complaint: Vliegtijd van 3 en half uur naar 6 uur veranderd, vlucht via Kreta ipv rechtstreeks naar Kos

user-196786 on 02 September 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hadden in februari al onze vlucht naar Kos geboekt.Los vliegtickets.De vertrek tijd was 15.10 en de vlucht duurt 3 uur en 30 minuten. Zonder enkele waarschuwing zie ik, toen ik mijn e ticket wilde uitprinten, dat de vertrek tijd in nu 16.20 en de vliegtuig gaat via Kreta naar Kos met een reisduur van bijna 6 uur.Wij vliegen met een baby die 4 maanden oud is en die last van reflux heeft. Voor een baby ,bovenop, 2 keer in de lucht stijgen en 2 keer landen ipv 1 keer heeft ook consequenties voor haar oortjes.Had Arke gebeld en alles goed uitgelegd, maar die kunnen ze niks doen en hebben mijn geadviseerd om een klacht in te dienen.

Desired solution:

Volgens de klantenservice van Arke was een andere vlucht die volgende dag ging en was wel rechtstreeks naar Kos.Hadden wij gevraagd om om te boeken maar was van de hoofkantoor geweigerd.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Responded on 02 October 2013 at 12:27

Niemand van Arke heeft mij gebeld, dat is niet waar en ik kan mijn telefoon analyze laten zien. Wij gingen naar Schiphol en voor het balie krijgen wij te horen dat het toestel stuk was. Het vlucht ging wel naar Kos direct maar met een Slovaakse maatschappij en ipv 16.20 17.55. Uitendelijk hebben wij gevlogen om bijna 20.00 sávonds. Op de gate die medewerksters hebben geen prioriteit gegeven aan babies of oudere met rolstoel, alleen naar dat wij gingen tegen hun klachten.
Slechte service, slechte maatschappij....nooit meer met Arke vliegen...!!!

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Niemand van Arke heeft mij gebeld, dat is niet waar en ik kan mijn telefoon analyze laten zien. Wij gingen naar Schiphol en voor het balie krijgen wij te horen dat het toestel stuk was. Het vlucht ging wel naar Kos direct maar met een Slovaakse maatschappij en ipv 16.20 17.55. Uitendelijk hebben wij gevlogen om bijna 20.00 sávonds. Op de gate die medewerksters hebben geen prioriteit gegeven aan babies of oudere met rolstoel, alleen naar dat wij gingen tegen hun klachten. Slechte service, slechte maatschappij....nooit meer met Arke vliegen...!!!

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben meerdere malen geprobeerd om u telefonisch te bereiken, helaas zonder resultaat. Daarnaast hebben wij u per e-mail verzocht een reactie te geven. Vriendelijke groet, Arke

All complaints of