Complaint: vliegtijden

user-120642 on 09 August 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Enige weken geleden een reis geboekt naar bodrum-icmeler.
De aangegeven vliegtijden op de site waren heen 04.55 uur,
terug 10,20 uur. 30 aug.tm 6 sept.
We hebben daarop ook schipholparking geboekt. Nu hebben we de vliegtickets binnen en de vertrektijden zijn zowel voor heen als terug gewijzigd.
Wij vliegen om 16.00 heen,waardoor we heel laat aankomen en geen gebruik kunnen maken van all-in en terug vliegen wij 7 sept.00.25 uur.Dit betekent, dat wij op de laatste dag vanaf 12.00 uur ook geen recht meer hebben op eten en drinken.Plus dat we de reservering voor Schipholparking moeten wijzigen.

Desired solution:

Indien wij op de laatste dag wel gebruik mogen maken van het All-in pakket omdat wij de eerste dag geen gebruik kunnen maken van all-in en de laatste dag ook niet.Dus ipv. 8 dagen maar 6 dagen!! Plus de extra kosten voor parkeren vergoeden.
Wij hebben speciaal op de vertrektijden geboekt,omdat deze gunstig waren en nu vallen ze ongunstig uit.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Wij hebben een onbevredigend antwoord van Arke mogen ontvangen.Zij schermen met Alg.Reisvoorwaarden, chartervlucht blablabla.. Zij zouden er goed aan doen, indien de vertrektijden onbekend zijn, dit te vermelden op hun site, en niet vertrektijden en retourtijden vermelden, terwijl zij al weten, dat dit onjuiste informatie is.Enkele reisorganisaties vermelden dan keurig: Op dit moment zijn de vertrektijden nog onbekend. Arke zou daar een voorbeeld aan moeten nemen. Nu verkopen zij gebakken lucht en laten de klant hier de dupe van zijn. Helaas kun je niet meer onder de koop uit, tenzij je enorme annuleringskosten op de koop toeneemt. Voor ons in ieder geval een reden om na deze reis NOOIT meer met Arke of Tui Nederland te vliegen. kenmerk: BDKVGF,AR,2012330412/LB

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 15 augustus 2012 een schriftelijke reactie per post naar de klant verzonden. Arke, Afdeling Klantenservice

All complaints of