Complaint: Vliegtijden

user-128322 on 17 September 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij het boeken zouden we de laatste dag om 19.45uur terug vliegen. Omdat we de heenreis pas om 2 uur vlogen en dus pas 19.30 uur aan zouden komen vond ik dit goed omdat je de laatste dag pas laat terug vlogen. En een week voor de vakantie kregen we een mail. Hierin stond dat we al om 10.30uur terug zouden vliegen. We werden al om 8 uur opgehaald dus de laatste dag vakantie is gewoon afgenomen. Dan kwam er nog bij dat we op schiphol (heenreis) een paar vage redenen kregen voor de vertraging. Eerst zou de piloot ziek zijn en een ander komen toen wist de co piloot niet dat hij vandaag moest werken. Het was allemaal heel vaag en we mochten de gate niet meer uit.

Desired solution:

Een vergoeding voor de "afgenomen" laatste dag. Ze zouden het gewoon niet meer moeten veranderen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 19 september een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of