Complaint: Vliegtijden extreem veranderd

user-114175 on 10 July 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We zouden 15dagen (11-6 25-6) naar marmaris gaan,
We hebben hebben express voor deze reis gekozen omdat we s’morgens om kwart over 5 zouden vliegen.
Krijgen we een dag van te voren te horen dat we s’avonds om half 6 vliegen.
Dus missen we een hele dag.. Terwijl we juist hadden omgeboekt en nog hadden bijbetaald voor die extra dag.

Desired solution:

Gunstige vliegtijden

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 10 juli telefonisch contact opgenomen met de klant. Arke, Afdeling Klantenservice

All complaints of