Complaint: Vlucht

user-140643 on 08 November 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Speciaal bij Arke 1 July een reis geboekt naar gran canaria omdat daar de vluchttijden bij vermeld staan en een lekkere vroege vlucht uitgekozen om half 6 s”morgens.Log ik net in om mn betaling te doen vliegen we pas om 15.20,dit vind ik een zeer slechte zaak en s”morgens om 10.00 uur weer terug.Ben gewoon 2 dagen kwijt.

Desired solution:

Gewoon om Half 6 vliegen en anders mn vlucht terug later.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from Arke

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Wanneer u een melding wilt maken over uw reis, dan dient dit volgens de ANVR-Reisvoorwaarden binnen 1 maand na afloop van uw reis schriftelijk te worden ingediend bij de reisorganisatie. Deze website, waar u uw melding hebt geplaatst, is geen onderdeel van Arke. Wanneer u een reactie van ons verwacht, dan vragen wij u ons webformulier in te vullen via de volgende link: https://www.formdesk.com/tuinederland/KS_Arke. Met vriendelijke groet, Webcareteam Klantenservice

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

All complaints of