Complaint: voedselvergiftiging

user-19014 on 20 August 2010 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

zichtbaar op diverse sites dat er veel(168 ) mensen ziek danwel in het ziekenhuis opgenomen zij na een vakantie in dit hotel,oorzaak bacterie/leidingwater/vliegen
aangezien wij 05-09-2010 a.s. voor ruim 2 weken naar dit hotel gaan probeerden wij om te boeken,dit kan echter niet kostenloos,te weten € 500,00 p.p. de dames van het callcenter alsmede ook de dames van de klantenservice waren correct en konden verder ook niets eraan veranderen.Mijn/onze klachten zijn: waarom geen voorinformatie van Arke richting klanten die dit hotel geboekt hebben,er zijn nl.reeds meldingen/klachten binnen over reeds in Nederland teruggekeerde personen.moet men eerst op vakantie gaan,daar ziek worden en na afloop een klacht indienen?? ik vraag me af of de grote baas van Arke met zijn eigen gezin naar een hotel zou gaan waarvan je op voorhand al weet dat er 2 artsen,medicijnen ,infuus,en antibacteriële handgel voorhanden ,dus je een grote /hele grote kans loopt er behoorlijk ziek te worden.het hotelmanagement schijnt alles in de doofpot te stoppen en betaald weliswaar de medicijnen echter welk normaal denkend mens zoekt de ziektes op.vandaar dat wij willen omboeken,zo vreemd is dat toch niet.Daarnaast wil het in mijn geval zo zijn dat ik vorig jaar behoorlijk ziek was en daardoor ondervoed in het ziekenhuis belandde dus ik kan me niet permiteren enkele kilo’s door diaree te verliezen.

Gewenste oplossing

Kostenloos omboeken aangezien Arke in mijn ogen niet correct omgaat met de gezondheid van hun klanten,ik hoef geen geld terug ,ik ben wel heel erg teleurgesteld hoe dit tot nu toe verloopt,de vakantievoorpret gaat op deze manier snel achteruit.
Dus ik vraag aan Arke biedt ons een goed alternatief hotel gedurende dezelfde periode zonder extreme omboekingskosten,gezien jullie jarenlange ervaring/reputatie is dit toch te verwachten van een bedrijf als Arke.Graag medio volgende week een reactie.

All complaints of