Complaint: Vroegboeken stukken duurder dan normaal

user-87309 on 24 February 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al jaren boeken wij bij Arke hotel Mitsis Ramira Beach op Kos. Zo snel als het kan, want vroegboeken is veel voordeliger. Tenminste, dat beweert Arke altijd. Nou dat mocht in het verleden misschien zo zijn, maar tegenwoordig toch echt niet meer. Even in het kort. Wij hebben op 12 november voor 4 personen geboekt en het totale reisbedrag was € 3.611,50, inclusief op de heen- en terugreis vliegen in de comfortclass. Op 3 januari 2012 blijkt dezelfde reis, inclusief heen en terug comfortclass, nog maar € 3.211,50 te kosten. Dus € 400 goedkoper. Heb hierover bij Arke aan de bel getrokken maar hun antwoord is dat dit normaal is in de reiswereld. Daar wordt veel gewerkt met kortingen. Ze wijzen o.a. op kortingen bij lastminute vakanties. Maar dat vinden wij toch echt iets anders. Het gaat hier om een behoorlijke structurele verlaging van de prijzen en niet om eenmalige aanbiedingen. Tot heden liggen de prijzen aanmerkelijk lager dan in november 2011. In ieder geval voelen wij ons als vroegboekers en jarenlangen trouwe klanten door Arke behoorlijk gepakt.

Desired solution:

Wij zouden graag zien dat wij als vroegboeker en trouwe klant ook voor het laagste bedrag op vakantie kunnen gaan.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Klacht is helemaal niet opgelost door Arke. Integendeel er is helemaal niets mee gedaan. Arke vindt het heel normaal dus dit is de allerlaatste vakantieboeking bij Arke geweest.

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben contact met de klant opgenomen. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of