My complaint:
hallo wij zijn bij het Arabella resort geweest in egypte
sins dat wij daar waren zijn wij ziek geworden door het slechten eten.
het eten word hergebruikt en smaak verschikelijk hier voor heb ik ook een klacht ingedient bij het hotel en de reisleiding die tegen mij zeiden dat ik de enigen was van heel het hotel die zeurde. wij hadden een stelletje ontmoet en die zeiden precies het zelfde.
de koelkast en de fone was stuk op geven mommend naar een paar keer aangeven te hebben ,hadden ze de fone gemaakt maar de koelkast nog niet. het drinken was bevroren dus niet drinkbaar, het moest eerst een uur buiten de koelkast.
de maters van het bed was niet goed heel dun en te hard. het sel die wij ontmoet hoedden gaven ook aan dat het vele malen harder was dan dat van hun. dit hebben wij ook aangeven bij het hotel ze gingen er iets aan doen.(maar tot het eide van de vakantie was het niet opelost) kamer nummer c123.
drie dagen voor we naar huis gingen waren wij nog ziek ook bij ziekenhuis 5 minuten veder op geweest met de taxi waar je ook niet voor je plezier in zit zijn we toch bij het ziekehuis geweest. de tableten hielpen niet. toen heb ik drie dagen voor we naar huis gingen aangeven zo snel mogelijk naar huis te moeten wegens het ziek zijn.
wij hebben dit aangeven bij de reisleiding esmiralda. zei zei dat ik aan het infuus moest bij het ziekenhuis. maar dat kon niet omdat ik geen uitdroging verschijnselen had. en toen zei ze tegen ons dat zei dit niet kon regelen en dat wij naar Nederland moesten belle.
wij hebben dit gedaan en die zeiden dat ik bij de reisleiding moest zijn die in Egypte te plaatsen was.
ik heb weer terug gebeld, gezegd dat zei het moest regelen. en dat Nederland dat niet kon. en omdat wij naar huis moesten zijn wij verplicht geweest extra kosten te maken zoals ( vliegtuig kosten , plus belkosten).”totaal €395,85″ de belkosten had vele malen lager kunnen zijn als zij ons gelijk geholpen had.
als u de rekening in wil zien dan kan ik een specificatie sturen van de bel kosten.
Desired solution:
de oplosing: de extra gemaakte kosten van de vliegtickets en telefoonkosten. en een compensatie van de betaalde vakantie.