Complaint: Wijziging vluchtgegevens

user-178030 on 13 May 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vluchttijden zijn gewijzigd. En niet een klein beetje veranderd, we vertrekken gewoon 6,5 uur later! Concreet betekent dit dat wij eigenlijk gewoon een dag van de vakantie moeten missen. Nu komen we pas om 17.30 aan en voordat we in het hotel zijn, is het nog later. Dus ’s middags alvast even lekker op het strand liggen en een duik nemen in de zee, zit er niet in. Een enorme teleurstelling. Zeker omdat bij de keuze van hun reis de vliegtijden van doorslaggevende aard zijn geweest. Uiteraard weten we dat de vliegtijden wat kunnen variëren, maar 6,5 uur is wel erg veel. Daarbij vinden wij het wel heel opvallend dat de wijziging pas werd doorgegeven nadat de totale reissom was betaald.

Desired solution:

Compensatie van de gemiste uren vakantie.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 17 juni 2013 een schriftelijke reactie gestuurd aan de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of