Complaint: Zonder blikken of blozen

user-196155 on 28 August 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Enkele maanden geleden de zoveelste reis geboekt naar Tunesie.
Ben speciefiek op zoek gegaan voor een vroege heenvlucht en een late terugvlucht.
Na het kiezen van 12 daagse reis,wat uiteraard wat duurder was,was mijn wens een feit.
We zouden op 18-9-2013 om 06:10 vertrekken en op 28-9-2013 om 23:35 weer terug vliegen.
Ideale tijden precies wat ik zocht.
Tegen betaling van 40 Dinar kun je je eigen kamer de hele dag nog aanhouden en gewoon nog volop genieten van je laatste vakantie dag.
Niets is echter minder waar,op de een of andere manier heeft iets of iemand die weinig inlevings vermogen heeft de complete vliegtijden omgegooid.
We vertrekken nu 18-9-2013 om 13:40 en volgens e-ticket hebben we een tussenlanding op Djerba.
Ik vermoed dat ik s’avonds niet op tijd ben voor mijn eerste normale maaltijd van die dag.
De terug reis was gepland om 23:35 maar ook die is gewijzigd in een NIET acceptabele tijd,namelijk om 07:45.
Je bent toch al gaus een uur of 2 vantevoren op het vliegveld aanwezig,de trip naar het vliegveld is +/- 1 uur,komt daarbij het ophalen van andere vakantie gangers ,dan word je toch pak hem beet rond 0:40/04:30 in je hotel opgehaald,dus moet je toch rond 3 uur uit je bed!!!
Dit slaat echt helemaal nergens op.
Wie is daar zo slim bij Arke?
Ik weet dat alle tijden onder voorbehoud zijn,maar dit is toch echt niet leuk meer.
Arke pikt mij zonder blikken of blozen gewoon 2 vakantie dagen af.

Desired solution:

Ik heb er vrede mee als er 1 vlucht gewijzigd word,zodat ik maar 1 dag hoef in te leveren,maar 2 volle dagen is mij toch echt teveel.
Weet je wel hoelang ik voor mijn vakantie moet sparen?

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Responded on 14 September 2013 at 19:06

Er is helemaal niks opgelost.
Gewoon een standaard kopieer en plak mailtje gekregen,en net doen alsof ze zo meeleven met deze situatie!!!
Het is van de gekke dat dit allemaal zomaar kan,het zo verboden moeten worden,en zou flink aangepakt moeten worden.
Voor mij geen Arke/Holland International meer.
Ze hebben me in 3 vakantie totaal 6 dagen afgesnoept waar ik wel voor heb betaald!!

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 3 september 2013 een schriftelijke reactie gegeven aan de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of