Complaint: armoedige verloederde premium bungalows Kempervennen

user-144724 on 26 November 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afgelopen weekend heeft ons traditionele familieweekend (20 personen)weer plaatsgevonden bij opnieuw Centerparcs, ditmaal de Kempervennen. Het betreft bungalow nr. 118, 119 en 120.
De gedateerde staat van de bungalows valt erg tegen maar waar deze klacht over gaat zijn
1. volledig doorgezakte smerige bedden
2. spinnenwebben onder het bed
3. afwasmachine werkt willekeurig wel en niet
4. afzuiging op toilet werkt niet
5. schuifpui gaat maar met moeite open

Dit zijn de hoofdklachten, de algehele staat is dermate verloederd en armoedig dat dit nog amper onder de noemer premium bungalow verhuurd mag worden voor de torenhoge bedragen.
Wij hebben het altijd naar onze zijn bij CP maar de materiële kwaliteit loopt zo snel achteruit, dat we nu een klacht indienen.
Toch willen we geen negatieve revieuw geven. We verwachten wel een reactie en actie, al is het maar voor huurders na ons.

Desired solution:

Een materiële of financiële tegemoetkoming voor het feit dat bijv. ik 2 nachten niet heb kunnen slapen in die smerige doorgezakte en afgelebberde bedden.
Ook de tijd dat we met de afwasmachine zijn bezig geweest. Natuurlijk hadden we een monteur kunnen bellen, maar de ene keer was het 24.00 uur en de dag daarna werkte het ineens weer wel. De 2e keer was tijdens het opruimen van de bungalows bij ons vertrek.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Begeleidende brief gestuurd naar gast met een compensatie geldig op een volgend verblijf.

All complaints of