My complaint:
Afgelopen weekend heeft ons traditionele familieweekend (20 personen)weer plaatsgevonden bij opnieuw Centerparcs, ditmaal de Kempervennen. Het betreft bungalow nr. 118, 119 en 120.
De gedateerde staat van de bungalows valt erg tegen maar waar deze klacht over gaat zijn
1. volledig doorgezakte smerige bedden
2. spinnenwebben onder het bed
3. afwasmachine werkt willekeurig wel en niet
4. afzuiging op toilet werkt niet
5. schuifpui gaat maar met moeite open
Dit zijn de hoofdklachten, de algehele staat is dermate verloederd en armoedig dat dit nog amper onder de noemer premium bungalow verhuurd mag worden voor de torenhoge bedragen.
Wij hebben het altijd naar onze zijn bij CP maar de materiële kwaliteit loopt zo snel achteruit, dat we nu een klacht indienen.
Toch willen we geen negatieve revieuw geven. We verwachten wel een reactie en actie, al is het maar voor huurders na ons.
Desired solution:
Een materiële of financiële tegemoetkoming voor het feit dat bijv. ik 2 nachten niet heb kunnen slapen in die smerige doorgezakte en afgelebberde bedden.
Ook de tijd dat we met de afwasmachine zijn bezig geweest. Natuurlijk hadden we een monteur kunnen bellen, maar de ene keer was het 24.00 uur en de dag daarna werkte het ineens weer wel. De 2e keer was tijdens het opruimen van de bungalows bij ons vertrek.