Complaint: Arriva s nieuwe methoden is geldafpersing

user-78531 on 06 January 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn dochter moet dagelijkse van het ov gebruik maken om naar school te komen. Vandaag ging zij een maand abonnement halen wat dus niet kon omdat dit online moet gebeuren, waarom is dit ons niet eerder gemeld, bijvoorbeeld bij de afgifte van haar vorige abonnement. Dit kost ons extra geld, niet een beetje maar heel veel. Geprobeerd te bellen maar na 7 minuten wachten vind ik het telefoongesprek wel erg kostbaar worden. Hoe zit het nu namelijk met het tarief voorheen 68.60. Volgens de website moeten we nu alleen voor het bus abonnement 72 euro betalen en dan nog de metro erbij.
Dit word onbetaalbaar. Dus minieme informatie, slechte voorlichting en een onbetaalbaar reisproduct. Van openbaar vervoer is amper nog sprake, dit hoort namelijk voor iedereen te zijn ook voor mensen die het wat minder hebben!!! Ik sta perplex dat dit zomaar kan, echt!!!!

Desired solution:

Goede informatie voorziening. Meer duidelijkheid en een loket!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of