Complaint: arriva

user-206101 on 16 October 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

een aantal weken geleden is de ov chipkaart ingeslikt bij de automaat in harlingen , moest 2 weken wachten tot de kaart eindelijk terecht was , in tussentijd moesten ik maar kaartjes in de bus kopen wat niet goedkoop is , maar ik moest de kaartjes maar bewaren en als de kaart weer terecht was kon ik de kaartjes opsturen en het verschil terugkrijgen , ik heb de kaartjes met het verhaal erbij opgestuurd , maar nog steeds niets gehoord , dat is mijn eerste klacht , nu moet mijn oon elke week 2 keer naar leeuwarden 2n 3 keer naar berlikum frl. dus ik dacht dan kan ik beter een persoonlijke kaart bestellen en er een abonement op doen dus heb ik een formulier ingevuld voor een persoonlijke ov chipkaart en opgestuurd , dat heb ik trouwens al 2 keer gedaan maar nog steeds niks ontvangen , heb ik ook al over gebeld maar moest maar weer een formulier invullen dat wordt dus de derde keer dat ijn dus 2 pasfotos en 2 keer mijn bankreknr. , dan vraag ik mij af hoe dat kan , u begrijpt wel dat ik er helemaal klaar mee ben.

Desired solution:

dat ik geld terug krijg voor de keer dat de kaart is ingeslikt want dat heeft ons €86,00 gekost voor de kaartjes die we moesten kopen , het is niet mijn schuld dat de kaart is ingeslikt.
en ik wil toch wel bijna de persoonlijke kaart wel bijna ontvangen , want ik ben niet van plan dit een derde keer te bestellen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of