Complaint: Bijna platgereden op het zebrapad door lijn 164 zuid beijerland.

user-97625 on 18 April 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

op een t-splitsing in zuidbeijerland kwam de lijn dienst 164 met busnummer 8183 of 8381 nog aanrijden voor de kruissing daar stak ik zaterdag middag over, mijn dochtertje bleef gelukkig staan voor het zebrapad. Ik was halvewegge de oversteekplaats toen ik de bus pal achter me langs voelde rijden, ik liep halve wegen het zebrapad. ik tikkte met mijn sleutels op de zij ruiten, de bus stopte en het zijraam ging open de zwarte chauffeur ging heel erg te keer met vloekwoorden zoals klootzak en andere taal. Ik stond volledig in mijn recht. Dit gemeld bij het klachten centrum tot nu toe geen reachte gehad. graag wil ik weten wat er met de chauffeur gedaan wordt of moet ik hier nog een melding van maken dat het poging tot doodslag is.Wat was er gebeurt als mijn dochtertje was doorgelopen!

Desired solution:

ter minste terug koppeling van het bus bedrijf en waarom er geen reachte gegeven is van de klanten servies die door mij zaterdag middag een 3 kwartier gebeld is. Geen email zoals belooft met daarop een verdere beschrijving van dit bijna ongeval.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of