Complaint: boete

user-201856 on 30 September 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik vind dit zo belachelijk. ik heb een ov chipkaart aangeschaft omdat het ‘zogenaamd voordeliger’ zou zijn. Ik had nog 5.76 op mijn ov kaart staan en ik moest van winterswijk naar aalten. ik dacht dus ik heb er genoeg geld op staan.. niet dus. kon ik niet inchecken. heb ik gecontroleerd of er nog geld op mijn pas stond en dit was inderdaad genoeg. maar ik kon nogsteeds niet inchecken. toen wou ik er geld bij op zetten. Je kan niet 6 euro, nee je moet gelijk 10 euro erop zetten.. (BELACHELIJK!!). maar nee hoor dit kon ook niet. Er stond betaling gewijgerd.. dus er was niets wat ik kon doen en de trein stond er al dus ben ik maar gaan zitten en kijken of er een conducteur in de buurt was. dit was niet het geval. ik snap al helemaal niks van die ov chipkaart.. toen kwam de conducteur, heb ik het verhaal uigelegd maar enig begrip voor oudere mensen die de ov chipkaart niet snappen hadden ze totaal niet. En natuurlijk geloofde hij mijn verhaal van het opladen ook niet terwijl ik hier nog extra een foto van heb gemaakt. dit vind ik zo belachelijk. als ik niks had, had ik het begrepen. maar er stond genoeg geld op mijn ov kaart en ik heb er zelfs nog geld op proberen te zetten! maar omdat die prut van jullie niet werkte, zit ik nu met een boete. ik hoop dat jullie dit gaan oplossen want betalen doe ik niet. Wat bleek nou, (vertelde de conducteur mij anders wist ik dit niet eens) dat je minimaal 10 euro erop hebt moet staan.. WAAROM? ik maak een reis van 2.70 waarom zou ik er dan 10 euro op gaan zetten. Dit wist ik dus helemaal niet ( staat ook nergens beschreven). jullie zijn erg onduidelijk

Desired solution:

Dat u de boete kwijt scheld en dat u excuses aanbiedt. en misschien voor de mensen zoals ik die het niet begrijpen.. kunnen jullie misschien wat informatie op het station hangen om dit te voorkomen. 'voorlopig proses-verbaal 2609131625001008 dit is het nummer wat op mijn boete staat.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of