Complaint: Boete gekregen omdat ik dacht dat ik had ingecheckt!

user-126392 on 07 September 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Woensdag ochtend ging ik naar school, ik stapte op bij Dordrecht Centraal en pakte bus 7. Ik stapte op bus 7 en dacht dat ik dus had ingecheckt, de buschauffeur zei ook niets.
Dus toen stapte ik uit bij mijn school en werd ik gecontroleerd, wat blijkt dus dat ik pas in had gecheckt wanneer ik uitstaptte, de mensen wie mij controleerde gaven mij niet eens de gelegenheid om uit te checke dus er is ook 4 euro af gegaan. Ik ben het niet eens met de boete want ik reis nooit zwart en heb altijd voldoende saldo op mijn ov-chip terwijl er genoeg mensen zijn die zwart rijden en nooit een boete krijgen. Ik heb al een klachtenbrief geschreven naar Arriva en een restitutie formulier opgestuurd maar heb nog helemaal niets ontvangen. De mensen die mij controleerde dachten dat ik loog ! Ik vind dit allemaal belachelijk. En het was zogenaamd mijn verantwoordelijkheid. Ik neem aan dat de buschauffeurs ook moeten opletten of iemand incheckt of niet? Desondaks heb ik de boete toch betaald om eventuele kosten te vermijden

Desired solution:

Ik ben tevreden als ik het geld van te boete terug op mijn rekening zie. Want ik ben het totaal niet eens met de boete.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Message from Arriva

12 years ago - Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren. Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of