Complaint: Bus doorgereden

user-165429 on 05 March 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op maandag 5 maar 2013 stond ik in Zutphen te wachten bij de Rijkenhage op bus 80 richting GGNET in Warnsveld. Toen ik de bus aan zag komen rijden wijfde ik naar de busschauffeur, maar die reed gewoon vrolijk door… Ik was zeker niet telaat, want stond er al 10 minuten. Dit is de zoveelste keer dat ik ontevreden ben over arriva, en vind dat arriva nu wel een keer de zaken op orde mag brengen. Ik moet elke dag reizen met arriva, zowel in de bus als in de trein, en ben erg afhankelijk van arriva. Tijdens de winterperiode kwam het mij vaak voor dat de bus veelste laat was, of dat de bus van 8 uur ‘s morgens niet reed tot een uur of 9. Daardoor was ik ook veelste laat op mijn afspraak. Jullie horen en moeten jullie gewoon aan jullie dienstregeling houden. Dit is de eerste keer dat ik klaag hierover, omdat ik het gewoon zat geworden ben. Ook nemen de busschauffeurs in Zutphen het er maar een beetje van, door op het station nog even lekker met elkaar te staan babbelen, terwijl ze allang vertrokken moesten zijn. Arriva doe hier wat aan!!!

Desired solution:

Dat Arriva nou eens een keer geen problemen meer heeft, en altarnatieven zoeken voor als er geen bussen rijden, niet letterlijk en figuurlijk de klant in de kou laten staan, zoals mij overkwam in de winterperiode...

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of