Complaint: Bus doorgereden

user-165564 on 06 March 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bus 87 van 11:12 uur op woensdag 6-3-2013 minderde vaart bij de halte en reed toen gewoon doen.
Ik stond met nog 7 andere mensen te wachten bij de halte.
We staken een hand op als teken dat we mee wilden, maar de chauffeur had blijkbaar geen zin om te stoppen.

Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd.

In dit geval was het erg kwalijk. Ik had een spoedafspraak
in het ziekenhuis, die nu hierdoor niet meer kon halen en af heb moeten bellen.
Het is nu maar weer afwachten wanneer ik weer terecht kan in het ziekenhuis. Ze zullen er daar ook niet op zitten te wachten om mensen er tussen proberen te plaatsen, die dan maar niet op komen draven.

Desired solution:

Op zijn minst excuses. Eigenlijk het liefst van de chauffeur zelf.
Het kost mij nu weer heel veel tijd en moeite om een en ander te regelen met het ziekenhuis.
Ik heb inmiddels het ziekenhuis al gebeld en nu blijkt dat ik pas 13 maart weer terecht kan. U snapt wel dat een spoedafspraak niet voor niets was en door uw toedoen weer een week wachten is eigenlijk onacceptabel.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of