Complaint: Buschauffeur.

user-146228 on 02 December 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Goededag,
Ik was gisteren vanaf Dodrecht naar huis gegaan met de bus. Ik heb hiervoor een abonnement. Dit abonnement liep tot 30 november 2012. Ik wilde bij het stadskantoor instappen om naar huis te gaan ( dit was om 15:30 ). Toen ik eenmaal zat, vroeg de buschauffeur ( op een beetje een rare manier ) of ik terug wilde komen. Hij zei dat ik niet meer met mijn abonnnement kan reizen omdat dit maar tot 12:00 uur kan. Ik had hier nog nooit van gehoord en vond dit erg raar.
Toen we later al in Ambacht reden, reed hij zomaar een bushalte voorbij waar iemand stond te wachten. Dat meisje was aan het telefoneren, maar stak wel haar hand uit. De buschauffer reedt hard door zonder haar in te laten stappen. Ik vond dit heel erg asociaal. De buschauffeur had namelijk ook niet een stukje verder op nog gewacht, zodat het meisje toch in kon stappen. Héél raar !

Ik zat in bus 92 naar Rotterdam Zuidplein. Het busnummer was 8031.

Desired solution:

De buschauffeur had nergens op oplossing voor. Dus daarover ben ik ook niet tevreden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of