Complaint: Buschauffeur bijzonder onvriendelijk

user-122518 on 20 August 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bus 309 – 3682 Groningen – Assen op 20 aug.
Tijd tussen 16.00 en 16.50
Deze chauffeur is naar alle passagiers bijzonder onvriendelijk.
Hij is bot en onbeschoft. Geen visitekaartje voor Arriva.
Reis al jaren met de bus. Deze chauffeur maakt iedere keer als ik hem meemaak dezelfde botte indruk.

Desired solution:

Afvoeren of cursus klantvriendelijkheid verplicht laten volgen .

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arriva posted

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of