Complaint: Buslijn 195 tussen Utrecht en Rotterdam

user-198300 on 10 September 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bus 195 heeft komt in de ochtenden vaak niet opdagen. Ik heb de bus nodig van 7:53 maar die verschijnt gewoon niet zonder enige melding daarvan. de bus daarna, die van 8:08 komt vaak ook nog eens 6-10 min later, zodat ik te laat kom voor college. Dit belemmert mij zo erg, dat ik het eerste deel van het college dus moet missen, je kan dus helemaal niet vertrouwen op de dienstregeling en het is elke keer weer een gestress. Het is nu al 2 keer gebeurt in de 7 dagen dat ik al naar Rotterdam moet reizen.. en als het zo door gaat weet zou ik dus nog eerder moeten vertrekken om zeker te zijn dat ik op school aan kan komen. Ik hoop dat er een oplossing komt.

Desired solution:

Een vervangende bus, of een melding dat er iets mis is gegaan met de bus. vertrouwbare informatie zou heel fijn zijn. Zo wet je tenminste waar je aan toe bent.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of