Complaint: Busreis naar Nijmegen.

user-132333 on 06 October 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste meneer/mevrouw,

afgelopen middag ging ik met mijn tante en nichtje met de bus van Druten naar Nijmegen. Wij zijn om 12.16 opgestapt bij de bushalte Druten centraal punt en wij zijn uitgestapt bij de bushalte Nijmegen plein 1944. Toen wij heen gingen kregen wij 3 enkeltjes van 3 euro per stuk. Toen wij ‘s avonds terug gingen vanaf Nijmegen plein 1944 naar Druten centraal punt moesten wij 5 euro betalen per persoon. Toen wij aan de buschauffeur vroegen hoe het kon dat wij de heenreis 9 euro intotaal moesten afrekenen en nu 15 euro intotaal kregen wij als antwoord: ‘ja, dan heb je gewoon geluk gehad.’ Toen kregen wij alsnog 5 euro terug en hebben wij 2 enkeltjes van 2 euro en 2 enkeltjes van 3 euro gekregen. Toen wij de bus in liepen zei een mevrouw tegen ons dat zij hetzelfde had, ze betaalde vanaf Druten naar Nijmegen 3 euro en van Nijmegen naar Druten 5 euro. Het kan toch niet zijn dat ik in de ene bus, van dezelfde maatschappij, 3 euro betaal en dan de terugreis 5 euro en dat de buschauffeur dit als verklaring geeft? Ik wil graag weten wat het tarief is voor deze reis en een verklaring die wel klopt.

Met vriendelijke groet,

Joyce van Kooten.

Desired solution:

Ik wil graag een verklaring en weten wat het echte tarief is voor deze reis. Ik wil ook graag netjes behandeld worden door een buschauffeur en niet worden afgescheept met dat we geluk hebben.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of