Complaint: Bussen die NIET opdagen of TE LAAT, dat is de reguliere dienstregeling van ARRIVA

user-52926 on 15 June 2011 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij leven nu in 2011, ik reis sinds 2004 dagelijks naar Utrecht met LIJN 85. Arriva blijkt het heel normaal te vinden dat er wekelijks meerdere bussen uitvallen of met regelmaat veel te laat aankomen/vertrekken vanuit Utrecht. Om vervolgens de melding te krijgen: “vooral een klacht indienen mevrouw, dan wordt u geholpen”. Nou je ziet het aan het aangegeven “oplospercentage” 0% !! Je krijgt een standaardbrief terug, die de mooie computers van arriva genereren.. In alle jaren door meerdere jaren telefonisch klachten doorgegeven. Ik heb een dochter, die als ik werk bij de oppas is. Ik bel haar minstens 1 keer per week om te laten weten dat ik niet optijd ben (terwijl ik file in mijn berekening meeneem) of dat ik zelfs 1 of 2 bussen uitval heb! Ik denk dat ik al mijn nota’s maar een keer door ga sturen.. Misschien dat zij dan mij eventueel van een reactie kunnen voorzien! Want een oplossing moeten zij schijnbaar uit China halen … Als mijn dochtertje die nu 6maanden oud is naar school gaat, lukt het ze misschien om daadwerkelijk de telefoon op te pakken of een brief zelf te typen..

Desired solution:

Vergoeding voor mijn oppaskosten, een menselijke reactie, bussen die binnen de marge optijd rijden en geen bussen meer die met regelmaat uitvallen!

All complaints of