Complaint: Busvervoer Katwijk Leiden.

user-147982 on 10 December 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gisteren zijn de bussen van Arriva gaan rijden. ‘s Morgens bemerkte ik dat de 2 lijnen die vanuit de wijk Hoornes naar Leiden in het weekend en in de avond tegelijk rijden.Belachelijk.’s Avonds was het werkelijk 1 chaos op Leiden Station. Nieuwe dienstregelingen waren nog niet aangegeven.Bussen zonder busnummer kwamen aanrijden. Het stond vol mensen die tot wel een uur of langer in de kou stonden te wachten.Latermoestt zelfs de politie eraan te pas komen. Vanmorgen kwam de bus vanuit Katwijk Rijnsoever van 7:07 5 minuten te vroeg waardoor ik hem miste. De bus daarna kwam niet opdagen waardoor ik ondanks een half uur eerder van huis te zijn gegaan te laat op mijn werk kwam. Vervolgens werd er ook nog een € 8,00 van mijn OV chipkaart afgeschreven ipv € 1,86. Chauffeur reageerde vervolgens heel bot en onvriendelijk. Kortom het is één grote puinhoop. En dit, terwijl Connexion het prima deed. Zeker de laatste tijd.

Desired solution:

1. Bussen niet tegelijk bijna dezelfde route laten rijden.
2. Dienstregeling opstellen.
3. Bussen laten rijden als aangegeven bij deze dienstregeling. Dus dat er ook daadwerkelijk een bus komt.
4. Bussen op tijd laten rijden.Dus niet te vroeg of twe laat.
5. Zorgen dat de het in- en uitchequen goed gaat.
6. Dit zorgt erook voor dat de chauffeurs misschien wat vriendelijker reageren.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of