Complaint: Chauffeur gaf toe dat arriva zijn tijdlijn niet heeft.

user-167623 on 17 March 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gisteren was ik op mijn vriendin aan het wachten van lijn 190. De bus zou gisteren om 15:11 vertrekken. Dus ik zeg tegen m’n vriendin schiet op, de chauffeur heeft haast. Dus de chauffeur zegt, maakt niet uit hoor de tijdlijn van arriva klopt toch niet meer! En weetje hoe vaaaak de bus te laat is! Ook als k naar school ga in de ochtend, altijd laat! En 1 x was de bus gewoon helemaal niet gekomen! Ik stond met 5anderen te wachten op de volgende bus. Ik rij veel liever met Connexxion mee, de rijgedrag van arriva kan ook niet, alleen ze hebben gratis wifi dat maakt hun alleen wat beter zogenaamd haha. Connexxion was meestal altijd optijd! Arriva doet zijn eigen gangetje

Desired solution:

Oplossing hiervoor is gewoon chauffeurs in de gaten houden d.m.v. Camera's. Of ze optijd weg gaan en hun rijgedrag verbeteren, of opnieuw hun rijbewijs halen. Ze rijden zovaak over een stoep heen en rijden veels te hard, vooral op de dijk. Erg gevaarlijk. Doe er wat mee want k zie hier genoeg klachten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of