Complaint: conducteurs die hun eigen treinkaart niet begrijpen

user-186746 on 30 June 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste Mensen,

Mijn zoon Rolf Stalman (10jaar)is afgelopen week 2x aangesproken in de trein van 07.38 vertrek Zuidbroek naar Europapark er is hem verteld dat hij met een railrunner niet voor 09.00 uur in de trein mag,maar uit de gegevens van de NS mag een kind jonger dan 12 jaar reizen met 40%korting er is hem ook verteld dat hij de volgende keer een geldboete tegemoet kon zien. vorig jaar is dit ook al gebeurt en heb ik telefonisch contact gehad met Arriva dit was een begripvol gesprek met de telefoniste en ze ging er melding van maken.
mijn vrouw heeft geprobeerd om het uit te leggen via de klachten telefoon maar vond nog geen begrip en wordt over veertien dagen terug gebeld wat volgens mij erg lang is daar mijn zoon vijf dagen per week met de trein reist.

Desired solution:

de conducteurs moeten begrijpen dat het impackt maakt als je een kind van 10 jaar er op wijst dat hij een geldboete kan krijgen terwijl hij helemaal niks fout doet, vraag het kind om de telefoon nummers (mob) van de ouders voor een goed overleg.
leer de huisregels van de ns/arriva t.a.v. de treinkaartje
een cursus zou hier wel op zijn plaats zijn.
NOTE: er zijn ook conducteurs die het wel begrijpen maar helaas zijn die er niet altijd bij.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of