Complaint: De chauffeur reed weg

user-136209 on 23 October 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gister bij de halte keizerswaard, stond ik er ruim vante voren, want de bus kwam om 17:00. Samen met een andere mevrouw sta ik daar. e bus komt aanrijden dus ik loop alvast daar waar hij stopt. Maar ik loop eenbeetje naar achter, om dat ik gewend ben dat de chaufeer altijd de deur achter voor je opendoet als je met de kinderwagen bent en ik had allemaal boddschappen bij de hand. Dus die mmevrouw satpt voor in en ik sta nog te wachten tot de achterdeuren open gaan. ik zie dat dit niet gaat gebeuren en ik loop naar voren en tik op het raam. De chauffeur kijkt niet eens om en rijdt gewoon door. Ik zie nog net dat de mevr de chaufeur zegt dat ik ook in had moeten stappen blijkbaar, maar deze rijdt gewoon door. Ik vind dit absoluut niet normaal hoe het gaan is.

Desired solution:

Met een reactie van de chaufeeur zelf, met daarin een verklaring waarom dit zo gegaan is.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arriva posted

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of