Complaint: Dienstregeling

user-134841 on 17 October 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Waarom hanteert Arriva een vakantie dienstregeling, hier in H. I. Ambacht, terwijl er in Zuid-Holland geen vakantie is. Met als resultaat dat die paar bussen die dan gaan overvol zitten, mensen moeten wachten op een volgende bus, omdat de bussen gewoon doorrijden, of zelfs een kortere route nemen, waardoor er haltes worden gemist. Het probleem doet zich voor in heel onze gemeente. Bussen komen maar op een “random” tijd aan.
Mensen komen hierdoor te laat op hun werk, of te laat op school.
Anderen nemen door dit probleem maar de auto, om er zeker van te zijn op tijd ter plekke te zijn.
Ik neem aan dat Arriva hun verantwoordelijk hiervoor neemt, en dit per omgaande gaat terugdraaien. Extra kosten die gemaakt zijn, door alsnog met de auto te moeten gaan, komen neem ik aan voor een vergoeding in aanmerking.

Desired solution:

De dienstregeling dient direct te worden aangepast naar de reguliere.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of