Complaint: Doorrijden/halte overslaan

user-191708 on 31 July 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gisteren was ik onderweg met bus 56 van centraal station Leiden naar Oud Leiderdorp/Oud ade. Na de laatste halte in Leiderdorp moest ik uitstappen bij Halte Kaptein Oud Ade. Echter tot mijn grote verbazing negeerde de chauffeur het stopsignaal en reed door. Met als uitleg dat die route niet beschikbaar was wegens werkzaamheden. Hiervoor is nergens een waarschuwing te vinden zowel in de bus of op het station. Zelfs op het scherm in de bus stond: volgende halte Kaptein met een aankomst tijd. Het gevolg was dat ik pas in Rijpwetering kon uitstappen en 3 kwartier terug kon lopen door de regen. Werkelijk schandalig. En de chauffeur had als enige commentaar je kan ook blijven zitten tot Leimuiden en weer terugrijden op eigen kosten. Hoe durft hij het voor te stellen! Het interesseerde hem geen moer. Ik heb er geen woorden voor.

Desired solution:

Excuses en compensatie. Mijn kleding was naar maan. Ik hoop dat de stomerij het nog goed krijgt. Mijn laptop en accessoires doorweekt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of