Complaint: Dupe van wijzigingen van Arriva, voordat nieuwe abonnementen produkten er zijn

user-85034 on 13 February 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Arriva neemt een maand de tijd om reizigers te informeren over het feit dat wederverkopers verleden tijd zijn en men een week moet uittrekken om een abonnement per internet aan te schaffen.

Dat klanten de informatie kunnen missen is niet hun probleem evenals het feit dat je een week lang voor dubbele kosten aan het reizen bent.Wederverkoper van Arriva ov produkten vallen volgens Arriva niet onder Arriva.

Arriva geeft aan nieuw produkten voor abonnementen te ontwikkelen maar schaft op voorhand wel de verkoop van weekabonnementen af; gevolg: weer extra kosten doordat je geen keus hebt om bijvoorbeeld met een vakantie voor de deur te kiezen voor een weekkaart.

Desired solution:

Herinvoering van de weekabonnementen en verkooppunten en vergoeding van extra gemaakte kosten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of