Complaint: gebruik van Businesscard bij Arriva

user-137968 on 01 November 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte lezer,

Sinds een aantal jaren maak ik gebruik van het OV vanaf Leerdam naar Amsterdam. Daarbij maak ik gebruik van zowel Arriva als de NS en reis via een Businesscard. Nu kreeg ik te horen dat deze kaart bij jullie niet meer geldis is. Dat is echt van de gekke. Het is een gewoon legaal reismiddel en het lijkt mij niet de bedoleing als ik voor het stukje Leerdam/Geldermalsen voortaan geen gebruik meer kan maken van deze kaart.
Graag wil ik een reactie van u hierover ontvangen

Desired solution:

Dat de Businesscard gewoon geldig blijft.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arriva posted

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of