Complaint: Geen bus?

user-169852 on 27 March 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Als ik met de bus op stap wil, kijk ik altijd van te voren op 9292ov.nl om te zien hoe laat de bus gaat. Ik ben er achter gekomen dat ik op een willekeurige tijd kan komen. Hoe vaak kom ik daar niet aan, 5 minuten voordat de bus vertrek, en dat hij net wegrijdt, of dat hij over 25 minuten pas komt. Hij komt op willekeurige tijden aan, en de indicatie bij de halte slaat ook nergens op, daar staat dat de bus over 2 minuten komt, terwijl dat in werkelijkheid dus 25 minuten is.

Daarnaast is het reisschema van de bus aangepast sinds februari tot half juli, dus je zou verwachten dat de halte-indicatie in de bus ook aangepast wordt. Maar hij blijft de oude haltes vertonen, terwijl hij daar helemaal niet langs rijdt. De indicatie-tijden zijn daarmee ook loos geworden, omdat hij door de omleiding later op de haltes komt waar de bus nog wel kan komen.
Daarnaast stond de klok vanmiddag op 9:00 terwijl het 13:00 geweest was..

Desired solution:

Dat de bus op tijd rijdt.
En er alleen voorzieningen als een tijdschema, bij de bushalte en in de bus, wordt gebruikt als die enigszins corresponderen met de werkelijkheid. Geweldig WIFI in de bus, maar ik zou eerder tevreden zijn als de basisbeginselen kloppen, en dat daarna allerlei luxe voorzieningen beschikbaar worden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of