Complaint: geen communicatie

user-139572 on 05 November 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Doordat er geen communicatie heeft plaats gevonden op station Dordrecht. vertork ik vol goede moed richting Geldermalsen.echter halvewegen he traject +/-09:00 uur wordt er omgeroepen dat men niet verder rijdt i.v.m. koperdiefstal.wat echter heel vervelend is en niemand wat kan kan doen maar vertel ons dit dan in Dordrecht dan reizen we om via Rotterdan of via Breda.

Desired solution:

betere communicatie, en hoger opgeleid personeel in zetten!
die je niet in het gezicht uitlachen dat je weer terug naar dordrecht moet, maar begrip tonen!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of