Complaint: Geen treinen naar Arnhem, slechte info-voorziening

user-147905 on 10 December 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb vanochtend de trein van Doetinchem-de Huet genomen naar Arnhem. Na ongeveer driekwartier kwamen we aan in Zevenaar (wat normaal een kwartiertje duurt) In Zevenaar werd gemeld dat de trein OVERBELADEN was?!?!?! Is dit niet getest??? Terwijl ik in de syntustreinen meer mensen heb gezien. Als dit in de spits altijd zo blijft, betekent dat elke week veel mensen niet op tijd op school/werk kunnen komen. We werden verzocht de trein op een ander perron te nemen, tijdens het lopen naar deze trein bleek deze trein al te vertrekken (BEDANKT VOOR HET WACHTEN!?!?!). Omdat er al veel tijd verloren was gegaan en ik niet meer optijd kon komen voor mijn tentamen, heb ik besloten de trein terug te nemen naar Doetinchem-de Huet. Daar wel aangekomen gelukkig, maar nog wel een half uur stil gestaan in Wehl. Al met al ben ik ongeveer 2 uur lang onderweg geweest en ben niet verder gekomen dan Zevenaar. Nu heb ik mijn tentamen gemist dankzij deze tekortkomingen van Arriva. Snap dat nieuwe materieel en dergelijke tot wat vertraging kan leiden, maar een trein OVERBELADEN?!?! Onbegrijpelijk.

Desired solution:

Gewoon rijden is de belangrijkste oplossing en daarnaast is het misschien slim om de treinen van syntus te gaan hergebruiken als de treinen van Arriva de hoeveelheid mensen niet aankan. Syntus was zeker niet goed, maar de treinen hadden in ieder geval genoeg vermogen om veel mensen te kunnen vervoeren.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of