Complaint: kinderen voor kinderfeestje alleen op perron door Arriva

user-146947 on 05 December 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Goedemorgen ,op 28 nov j.l had mijn dochter (6 jaar) haar kinderfeestje we gingen (1 volwassenen en 5 kinderen 13 ,9 en 6 jaar)met de trein van 13:40 naar Hoogezand want daar zit Ballorig vlakbij station.We waren op perron Hoogezand-Sappemeer waar we moesten uitstappen,mijn eigen twee dochters en twee andere kindjes stappen uit mijn eigen dochter kwam al bijna tussen de deur,en de deuren gingen dicht terwijl mijn oudste en een kindje voor feestje en ikzelf nog moesten uitstappen,4 kinderen stonden dus helemaal in paniek op het perron terwijl de trein gewoon verder ging ,ik ben gelijk naar de conducteur gelopen en die stond me slecht te woord kan het niet helpen en keek niet naar buiten bla bla bla terwijl ik zo ongerust was om de kinderen die de leeftijd van 9 en 6 jaar hadden.Ik moest de eerst volgende station er maar uit en de volgende weer terug nemen.Uiteindelijk heeft de 9 jarige iemand op perron Hoogezand-Sappemeer aangesproken en die heeft mij gebeld over hoe en wat. Toen ik arriveerde op perron Hoogezand-Sappemeer waar de kinderen stonden inmiddels 20 min later trof ik daar kinderen die volledig overstuur waren geraakt.Terwijl dit een super leuk kinderfeestje moest worden is dit volledig verpest.Wat kan ik ondernemen heb gelijk de avond van 28 november een klacht naar Arriva gestuurd en tot op heden nog steeds niets vernomen.

Desired solution:

compensatie,exuses en voor de kids iets om leed te verzachten

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arriva posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Nog een reactie nog een oplossing

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of