My complaint:
Goedemorgen ,op 28 nov j.l had mijn dochter (6 jaar) haar kinderfeestje we gingen (1 volwassenen en 5 kinderen 13 ,9 en 6 jaar)met de trein van 13:40 naar Hoogezand want daar zit Ballorig vlakbij station.We waren op perron Hoogezand-Sappemeer waar we moesten uitstappen,mijn eigen twee dochters en twee andere kindjes stappen uit mijn eigen dochter kwam al bijna tussen de deur,en de deuren gingen dicht terwijl mijn oudste en een kindje voor feestje en ikzelf nog moesten uitstappen,4 kinderen stonden dus helemaal in paniek op het perron terwijl de trein gewoon verder ging ,ik ben gelijk naar de conducteur gelopen en die stond me slecht te woord kan het niet helpen en keek niet naar buiten bla bla bla terwijl ik zo ongerust was om de kinderen die de leeftijd van 9 en 6 jaar hadden.Ik moest de eerst volgende station er maar uit en de volgende weer terug nemen.Uiteindelijk heeft de 9 jarige iemand op perron Hoogezand-Sappemeer aangesproken en die heeft mij gebeld over hoe en wat. Toen ik arriveerde op perron Hoogezand-Sappemeer waar de kinderen stonden inmiddels 20 min later trof ik daar kinderen die volledig overstuur waren geraakt.Terwijl dit een super leuk kinderfeestje moest worden is dit volledig verpest.Wat kan ik ondernemen heb gelijk de avond van 28 november een klacht naar Arriva gestuurd en tot op heden nog steeds niets vernomen.
Desired solution:
compensatie,exuses en voor de kids iets om leed te verzachten