Complaint: Klacht

user-80135 on 16 January 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vandaag 14-01-2012 Wilde ik mijn bus om 18.05 nemen. Ik zat daar netjes te wachten. Keek om de minuut zo ongeveer op plaatselijke bord bij het oude zkhs( Centrum) te Den Bosch Bij de laatste 3 minuten sta ik op. Rijd mijn bus met volle vaart gewoon langs de halte zonder te kijken en uit te wijken naar de halte Meneer reed gewoon door. Ik heb toen nog een sprint naar de stoplichten genomen daar heb ik op zijn deur geklopt. Kijk meneer arrogant op me neer en wende zijn hoofd af. Ik weet dat jullie bij de stoplichten niet iemand in mogen laten stappen, maar de manier waarop hij keek en deed vond ik zeer betreurenswaardig. Zijn muziek in zijn oor was belangrijker blijkbaar als de klant. Dat een bus te laat is begrijp ik maar dit keer was ik er nu eens klaar mee. De lijn 74 naar rosmalen is altijd wat. Ik wil graag ook wel vermelden dat ik gewacht heb op de 63 rosmalen Hintam van 18.20 en daar zat een hele aardige bus chaffeuse die mijn netjes heeft aangehoord en mij goed kon begrijpen. Ik heb ook gezegd u verdiend een compliment.

Desired solution:

Dat deze Meneer eens manieren moet leren en kijkt waar ie moet stoppen en mensen netjes behandeld.
Een excuses naar mij persoonlijk.
Als iemand dit doet , doet hij dit zeker vaker.
Misschien evt eens vergoeding voor al die keren dat de bus te vroeg weg rijd bij de spireallaan bij de albertheijn de grt wielen, rosmalen en voor de vele keren het te laat zijn van de bus ( voor dat hij anders ging rijden) op het station te Den Bosch

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of