Complaint: Klant geweigerd

user-215361 on 29 November 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn dochter van 15 gaat iedere ochtend met buslijn 97 om 7.30 uur vanaf het station in Harlingen naar school in Leeuwarden. Zo ook vandaag (29 november), althans dat was de bedoeling. Omdat ze even moest zoeken naar haar ov-chip kaart (die ze overigens gewoon bij zich had, daar was ook geen discussie over) heeft de chauffeur haar de bus uitgezet met de woorden: ‘zo komen we nooit op tijd in Leeuwarden, neem de volgende maar’. Gevolg was natuurlijk dat mijn dochter niet op tijd op school kon komen en ik haar met de auto naar Leeuwarden heb moeten brengen ( bovendien was mijn dochter uiteraard ontdaan door dit gebeuren). Ik vind het zeer onbehoorlijk en onprofessioneel gedrag van de chauffeur in kwestie.

Desired solution:

Een vergoeding voor de autokosten (Harlingen, Leeuwarden), een berisping van de chauffeur, de verzekering dat dit niet meer gebeurt en excuses aan mijn dochter.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of