Complaint: Laatste trein geweigerd

user-190422 on 24 July 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afgelopen maandag (22 juli 2013) heb ik samen met mijn vriendin pech gehad met onze brommer net na Coevorden. Vervolgens hebben we 1,5 uur gelopen besloten we de trein te nemen. Mijn vriendin had de voeten kapot met blaren van het lopen op slippers en het was na twaalven. In Gramsbergen wilde we de trein nemen van 00:44. Van de conducteurs mocht de brommer niet mee (ontploffing gevaar), dus ik reed hem direct weer naar buiten. Vervolgens deden ze direct de deuren dicht zodat we niet de kans hadden om mijn vriendin toch mee te laten gaan of de brommer daar achter te laten. Het gevolg was dat we pas om 3 uur thuis waren omdat we niet 4 min met de trein mee mochten naar Hardenberg. Ik vind het belachelijk dat de laatste trein van de dag je zo behandeld. We hadden nota bene nog netjes kaartjes gekocht. Als je in nood bent hoef je dus niks van Arriva te verwachten, die laten je gewoon stikken in de holst van de nacht.

Desired solution:

Als commercieel bedrijf mag je wel iets meewerkende opstellen als laatste trein van de dag zijnde. Ik had gewoon mijn brommer kunnen parkeren op het station en dan waren we om 1uur thuis geweest. Conducteurs mogen zich wat menselijker opstellen en even overleggen wat in een dergelijk geval wel mogelijk is. Gewoon deuren dichtgooien en wegrijden om 00:44 in de nacht vindt ik onmenselijk.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of