Complaint: Niet (op tijd) rijden van lijn 14 Papendrecht – Dordrecht

user-137939 on 30 October 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De eerste dienst van buslijn 14 (van Papendrecht naar Dordrecht) is meestal niet op tijd.
28 oktober is de bus niet eens geweest. Een enkele maand geleden was dit ook het geval vanuit Dordrecht (Station) naar
Papendrecht. Door het niet op tijd rijden mis ik ook de aansluiting bij de N3 van waar de Qliner vertrekt en moet ik met de overvolle dienst van een half uur later verder.
Nu kijkt het bedrijf wel of de klacht terecht is, maar daarmee houdt het dan ook op. Ik sta dus nog steeds vol verwachting s’ochtends op de bus te wachten of fiets, als ik iets meer tijd heb, dan maar naar de N3 om zeker te zijn dat ik wel op tijd met de Qliner mee kan.

Desired solution:

Het op tijd laten rijden van deze lijn 14 zodat daarmee de dagelijks onzekerheid van de tot nu toe onbetrouwbare lijn 14 verdwijnt en ik op tijd bij mijn werkgever kan zijn.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arriva posted

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of