Complaint: onbeschoft gedrag

user-175311 on 24 April 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 23.4 jl. wilde ik met bus 2, richting Dubbeldam vanaf het Centraal station Dordrecht om 15.09 u.(ritnr.1083. Omdat er al veel bussen stonden reed de chauffeur ver naar voren op een plaats waar hij normaal niet mag staan. Ik haastte me want ik moest een eind lopen en stond nog op tijd voor de deur. Tot mijn verbazing deed hij de deur niet open en reed weg. Het was niet de soort bus die ik gewend ben, want er stond “stadsbus”op, maar dat betekent toch niet dat je dan iemand kunt laten staan. Ik ben 83 jr, loop met een stok en moest nu een half uur in de kou staan wachten.

Desired solution:

Geen klanten laten staan als die op tijd zich melden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of